Marketing pro e-shopy může být na první pohled plný matoucích pojmů a zkratek. Ať už právě s podnikáním začínáte, nebo svůj e-shop provozujete už delší dobu, pochopení těchto termínů je klíčové pro vytváření úspěšných kampaní a zvyšování vašeho obratu. Připravil jsem pro vás přehled nejdůležitějších marketingových pojmů a nástrojů, které vám...
Blog
1) Pošlete mi Vaše klientské číslo, které najdete v horním panelu vpravo. Požádám o propojení účtů a vy obdržíte pozvánku.
ROAS a PNO pro vás nejsou jen nějaké zkratky, ale nástroje, jak poznat, jestli vám reklama vydělává, nebo jestli jen pálíte peníze. A přesto se s nimi u nových klientů pravidelně setkávám nastavenými špatně – kampaně pak nefungují, reklama se nezobrazuje nebo je e-shop ve ztrátě.
TOP články

Jak jsem pomohl e-shopům růst
Jsem Marek Šťastný, marketingový specialista, který už od roku 2018 pomáhá firmám růst a plnit jejich cíle. Marketing pro mě není jen práce, ale i vášeň – rád hledám cesty, jak přetavit nápady ve výsledky, které opravdu dávají smysl. Pojďme se společně podívat na vybrané klienty i něco o mně a zjistit, jak můžeme posunout dopředu i váš projekt!

Jak správně nasdílet přístupy k reklamním účtům: Kompletní návod krok za krokem
⚙️ Google, Seznam, Meta aj.Potřebujete správně nasdílet přístupy k reklamním účtům? Připravili jsme pro vás kompletní návod, jak krok za krokem postupovat u Google Ads, Analytics, Merchant Center, firemních profilů, Sklik, Zboží.cz, Facebooku a dalších nástrojů. Přečtěte si přesné postupy, díky kterým vše snadno nastavíte.
Případové studie

Jak získat 300+ pozitivních recenzí za 2 měsíce?
Chcete vědět, jak jsme dokázali získat stovky pozitivních recenzí, zvýšit důvěryhodnost e-shopu a přitáhnout nové zákazníky? Na Huka.cz jsme během pouhých dvou měsíců zvedli počet recenzí z 40 na úctyhodných 346 a průměrné hodnocení poskočilo z 3,1 na skvělých 4,7 ⭐. Přečtěte si náš příběh a objevte strategii, která stála za tímto úspěchem. Inspirujte se naším postupem a získejte konkurenční výhodu i pro své podnikání!